Copyright 2025 Worthy Punks
Created by Multimodal Solutions
0%
Ο Hideo Kojima μίλησε σε ένα Q&A και συζήτησε το αυξανόμενο μέγεθος των προγραμματιστών βιντεοπαιχνιδιών.
«Όταν ξεκίνησα για πρώτη φορά, ήταν σαν μια ομάδα έξι ατόμων», είπε ο Kojima (μέσω Dexerto). “Θα μπορούσατε να κάνετε τα πάντα μόνοι σας. Τώρα, έχει επεκταθεί. Δεν μπορείτε πραγματικά να ελέγξετε κάθε εργαζόμενο, επομένως αναθέτετε εξουσιοδότηση. Αλλά μερικές φορές, η ιδέα δεν λειτουργεί πραγματικά επειδή είναι μια μεγαλύτερη ομάδα.”
Ανέφερε την επιτυχία του Clair Obscur: Expedition 33 και είπε ότι η μικρότερη ομάδα του είναι «ιδανική» για την εμπειρία ανάπτυξης παιχνιδιών.
«Έχουν μόνο 33 μέλη της ομάδας και έναν σκύλο», δήλωσε. “Αυτό είναι το ιδανικό μου όταν δημιουργώ κάτι με μια ομάδα. Η αντίδραση έχει γίνει πλέον πολύ μεγαλύτερη. Είναι ένας πόλεμος μεταξύ του πόσο αποτελεσματικός θα μπορούσες να [είσαι] με τη μικρή ομάδα, αλλά πρέπει να το κάνεις τόσο μεγάλο.”
Ο Kojima είπε ότι η σύγχρονη ανάπτυξη παιχνιδιών μοιάζει περισσότερο με ένα «εργοστάσιο», καθώς οι ομάδες είναι πλέον εκατοντάδες εργαζόμενοι.
«Μεγάλες εταιρείες, όπως 600, 1.000 άτομα, είναι γεμάτες από εντελώς διαφορετικές ομάδες», δήλωσε. «Όλοι συγκεντρώνονται στη δουλειά τους και μετά συνδυάζονται μαζί».
Στόχος του για την Kojima Productions είναι να διατηρήσει το μέγεθος της ομάδας «κάτω από 150 άτομα» και «κατά τη διάρκεια της πανδημίας… Ήταν πάνω από 200 άτομα».
Το επόμενο παιχνίδι από την Hideo Kojima και την Kojima Productions είναι το Death Stranding 2: On the Beach, το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει για το PlayStation 5 στις 26 Ιουνίου.
Post a Reply